Skolemad

Foodtrucken

Foodtrucken er åben hver dag i begge pauser, og det er skolens eget personale, der bemander den.

I begge pauser kan der købes forskellige snacks såsom focacciabrød, pølsehorn mm. samt drikkevarer uden forudbestilling. Der kan betales med kontanter og kort i Foodtrucken.

Focaccia med pepperoni: 20 kr.
Pølsehorn: 15 kr.
Capri Sonne: 10 kr.
Æblejuice: 10 kr.
Appelsinjuice: 10 kr.
Corny Big müslibar: 10 kr.

Kylling & Co

Kylling & Co tilbyder en skolemadsordning, som vi har tilsluttet os. Sortimentet består af forskellige slags sandwich, tortillas og pastasalater. Disse ting skal forudbestilles og betales ved bestilling.

Forældre og elever står selv for oprette profil, bestille og betale via dette link:

vpr.kyllingogco.dk

Siden kan hentes ned som bogmærke på telefonen samt tilgås fra skolens hjemmeside. Maden kan bestilles helt indtil kl. 8:00 for levering til den pågældende dag. Maden fra Kylling og Co. vil være klar til afhentning i skolens Foodtruck i 12-pausen.