Første skoledag fredag 6. august

First day of school

Vi har tradition for, at alle elever fra 1. – 10. årgang mødes i skolegården til en fælles velkomst.

I år har vi dog valgt, at vi laver en mindre opdeling, så vi på den måde kan skabe lidt mere luft mellem de enkelte årgange. Det betyder, at følgende program gælder for første skoledag fredag 6. august:

0. klasse

6. august kl. 9.00

Alle elever i 0. klasse samles i skolegården på Trekronervej, hvor vi glæder os til at byde velkommen til børn og voksne.

Forældre er velkomne til at deltage kl. 9.00 – 10.00.

Skoledagen slutter kl. 12.45.

De børn, som er tilmeldt SFO, bliver hentet af SFO-personalet.

For børn, som ikke er tilmeldt SFO, er skoledagen nu slut, og de hentes af forældrene.

1. – 7. klasse

6. august kl. 8.00

1. – 7. årgang mødes til fælles velkomst i skolegården klokken 08.00. Der vil være lærere klar med skilte, så man har god mulighed for at finde sin klasse.

Derefter er alle klasser sammen med en af deres primærlærere i de to første lektioner til informationer og sommerferiefortællinger.

8. – 10. klasse

6. august kl. 8.00.

8. – 10. årgang mødes med en primærlærer i deres klasselokale. Herefter vil klasserne gå sammen til skolegården på Trekronervej, hvor der vil være fælles velkomst klokken 08.20.

De to første lektioner foregår ligeledes med en primærlærer, og der vil blandt andet være en række informationer samt lidt tid til hygge.

Viborg International School

6th of August at 8.00 AM

Our international students meet in the gym in the ‘Anneks’ at Trekronervej, where we look forward to welcoming everyone to a new school year. Here you will find your teachers and new classes. During the first two lessons, the students will be together with their class teacher. The rest of the school day will be according to the timetable.

The students who are signed up for SFO (after school care), will be picked up by the SFO-staff. Students who are not signed up for SFO, must be picked up when the school day has ended.