SFO på Viborg private Realskole

Vi tilbyder SFO for alle elever fra 0.- 3. årgang og de yngste elever fra Viborg International School. I SFO’en mødes eleverne fra skolens danske afdeling og Viborg International School i et naturligt fællesskab.

I skolens Børnevilla får de yngste elever på Viborg private Realskole en god og tryg start. Her har de deres hverdag fra 0. – 3. klasse, og skolens SFO hører til i samme bygning.

I disse trygge rammer tilbyder SFO’en eftermiddagsaktiviteter med leg, socialt fællesskab og hygge. Børnene kan benytte hele huset og alle husets rum, således at de har mulighed for både god leg og fordybelse.

Børnene mødes af et engageret, nærværende og kompetent personale, som arrangerer gode aktiviteter, der fremmer børnenes nysgerrighed, husets sociale liv og det enkelte barns udvikling.

6.45 – 8.00 og 12.45 – 17.00. Fredag til kl. 16.30.